Reclame
terug

Disneyland Paris vraagt expliciet om te stoppen met bellen

De lijnen geraken overbelast

1 minuut om te lezen

Deel dit artikel

Op deze pagina

    Disneyland Paris heeft een oproep gedaan om niet meer te bellen naar de klantendienst met vragen over je reis. De lijnen van de regio geraken zo overbelast, dat omwonende niet meer kunnen bellen naar bijvoorbeeld de hulpdiensten.

    Het beleid voor annuleren en omboeken is tijdelijk aangepast. Ook gasten die dit weekend zouden aankomen in Disneyland Paris mogen hun reis nog altijd gratis omboeken of annuleren, ongeacht of ze voor hun aankomst bellen naar de klantendienst.

    "Het oproepvolume verstoort kritische noodoproepen in onze regio.", staat te lezen op de website. "We vragen je daarom om de oproepen uit te stellen tot volgende week, ook al zou je verblijf de komende dagen beginnen. Je kunt er zeker van zijn dat we alle boekingen/verzoeken zullen behandelen. "

    Door de sluiting die vanaf zaterdag 14 maart 2020 inging, krijgt Disneyland Paris enorm veel oproepen. Er werd al beslist dat jaarpaspoorten automatisch verlengd worden met één maand, de geldigheidsdatum van aangekochte tickets wordt verlengd en reizen annuleren of omboeken kan kosteloos tot 15 april.

    Lees hier alle maatregelen die Disneyland Paris heeft genomen.

    Misschien ook interessant?

    Het wekelijkse Disney-overzicht - week 46

    17 november 2024 22:22

    10 redenen waarom een trip naar Disneyland Paris het perfecte cadeau is

    6 november 2024 14:41

    Het wekelijkse Disney-overzicht - week 40

    6 oktober 2024 15:30
    Je verblijf in Disneyland Paris
    Zin in een trip naar de magie?

    Bekijk de aanbiedingen

    Geniet van betoverende kortingen en onvergetelijke arrangementen, speciaal ontworpen voor jouw droomreis. Maak je klaar voor avontuur, ontmoetingen met geliefde personages en ongeëvenaarde magie.