2 minuten om te lezen
Deel dit artikel
Op deze pagina
De producten van Bel, waaronder Mini Babybel en La Vache Qui Rit, zullen toegevoegd worden aan de storytelling van de Disney Parken. Zo komt er onder meer een 'Laugh 'n Go' foodtruck aan de uitgang van de nieuwe attractie Cars ROAD Trip in het Walt Disney Studios Park.
MiniBabybel, de hapklare kaas in een rood jasje, zal een unieke rol spelen bij het vieren van de Marvel-franchise op speciale locaties in het resort. Tijdens de zomer zal het aangeboden worden in het Super Hero Station in Disney's Hotel New York - The Art of Marvel en Studio Theater in het Walt Disney Studios Park.
Doorheen de Disney Parken zullen gasten kunnen genieten van de Bel-kazen in verschillende vormen, waaronder knapperige croque-monsieurs, soep en andere snacks. Ook in de Disney Hotels zullen de producten geïntegreerd worden.
Disneyland Paris wilt de komende jaren inzetten op gezondere snacks in het resort en vindt daarom Bel een perfecte match. Het bedrijf wilt zelf een gezondere levensstijl promoten. Door de langdurige samenwerking zal Disneyland Paris de kracht van de producten en de branding van Bel benutten om hun gasten nieuwe en originele eetgelegenheden te bieden.
"Het doel van Bel is om gezonder, verantwoord en toegankelijk eten te voorzien voor iedereen.", zegt Cécile Béliot, Group Executive Vice President bij Bel. "Door de samenwerking met Disneyland Paris zullen de indentiteiten en ambitites van onze merken, met Disney-magie, schitteren bij onze consumenten"
Geniet van betoverende kortingen en onvergetelijke arrangementen, speciaal ontworpen voor jouw droomreis. Maak je klaar voor avontuur, ontmoetingen met geliefde personages en ongeëvenaarde magie.